Our method
Our superpowers
Strategy
- workshop
- positionering
- storytelling
- tone of voice
- values
Direction
- naming
- baseline
- copywriting
- art-direction
- redactie
Design
- editorial
- illustration
- logo + branding
- packaging
- webdesign
Production
- fotografie
- print process
- signalisatie
- video & motion
- webdevelopment
DIVE IN
Om geweldig werk te creëren is het begrijpen van jou en je bedrijf essentieel. Daarom duiken we in jouw wereld, onderzoeken je uitdagingen en doorgronden je doelen door actief te luisteren en de juiste vragen te stellen. Strategie + creativiteit + intuïtie = NEWDAYS. If it feels right, it probably is.
YOU ARE YOU
Wat voor jou werkt, werkt daarom niet voor iemand anders en omgekeerd. Een visual identity is even persoonlijk als een vingerafdruk. Wij schrijven op je lijf en bekijken elke opdracht met een open vizier. Het mooiste blad (of scherm) om van te vertrekken is voor ons een blanco blad. Dan kunnen we ons ten volle (in- en) uitleven.
THE FACE IS LISTENING
We beseffen goed dat ons werk de wereldhonger niet zal oplossen. Dat betekent niet dat we onze projecten niet serieus nemen, integendeel. We gaan door tot iedereen tevreden is (pivot! Pivot! PIVOT!) en het geheel perfect klopt. Dit alles kunnen wij zonder te strooien met hippe marketingtermen, yes!
WELCOME TO THE JUNGLE
Een merk is meer dan een naam, logo en kleurenpalet. Het is een totaaluniversum waarbij woord en beeld op elkaar zijn afgestemd en consistent worden ingezet om een boodschap over te brengen. En dat op alle denkbare contactpunten (touchpoints, quoi) en via de juiste kanalen. Als je het nu in Keulen hoort donderen, no worries, elk zijn stiel.